شهرداریها، هر چند سال یک بار اقدام به تعریض معابر میکنند و طرحهای جدیدی برای اصلاح رفت و آمد و زیباسازی شهرها ارائه میدهند. در بسیاری موارد، عملی شدن این طرحها به معنای تخریب تعدادی از بناهای موجود در منطقه است. بسته به طرح مهندسان و هدفی که از اجرای آن طرح دارند، میزان تخریبها متفاوت خواهد بود. ممکن است تمامی یک ملک به تصرف شهرداری درآید و یا بخشی از آن در محدودۀ طرح باشد و مسئلۀ عقبنشینی ساختمان اتفاق افتد.
بازدیدها: 0



