تیر 3, 1405 02:36
دریافت اپلیکیشن

پاسخ به سوالات شما

باسلام واحترام
طی وعده داده شده اداره برق در جلسه قبل که گفتیم در تاریخ 11 خرداد داشتیم ،امروز تمام پایه برق هایی که روشنایی آنها پایه بلند بودند ونیاز به بالابر داشتن را انجام دادند ،تشکر وسپاس ویژه محضر شهردار محترم ورئیس اداره برق شهرستان فراشبند که الحق والانصاف کارشون حرف ندارد ،در این وضعیت ناپایدار کشور

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =