اگه سوالاتی در گروه میشه و جوابی داده میشه از دو حالت بدیهی بیشتر نیست
۱-قبلا به این سوال جواب داده شده
۲-جوابی برای سوال وجود ندارد که خود این به دو شکل هست
الف- پاسخ دادن به سوالی که توهینی به اعضا (چه شورا ، چه شهروندان)هست
ب- جواب به قضاوت های بیجا و بدون اطلاع.
چون الان در مورد دو موضوع روشنایی خیابان ها و آب شرب سوالات زیادی شده(با اینکه قبلاً هم جواب داده شده) مجددا توضیح اندک ولی جامع داده میشود
روشنایی خیابان ها
عزیزان تا الان در این چند سال بیش از ۳ بار تقریبا اکثر روشنایی های سطح شهر نوجین با پیگیری شما مردم و خادمان شما در شورا تعویض شده، این عدد حداقل هر بار بالای ۲۵۰ عدد میرسه(که یا تعمیر شده یا تعویض شده)
حالا سوال پیش میاد ک مثلا فلان نقطه شهر ما ک ندیدیم عوض بشه؛ این حرف کاملا درسته ، ولی یک دلیل بیشتر نداره و اون هم کوتاهی نیروی انسانی هست که هم خستگی و هم عوامل دیگه ای ،عامل اون هست.
در مورد سوختگی وسایل و کمبود ولتاژ هم مستقیما باید به اداره برق زنگ زده بشه.
آب
در مورد آب آشامیدنی چند مسأله وجود داره.
اولا خواهشاً در مورد زمانبندی،تعویض شیفت یا مثلا کوتاهی کردن آقای منصوری در تعویض به موقع شیفت بندی(که این موضوع رو کاملا منکر میشیم) لطفاً در این گروه سوال نکنید چرا که از اساس اشتباهه
موضوع زمانبندی: هر روز ۱۲ ساعت بالای جاده ای هست،۱۲ ساعت هم پایین جاده
حالا سوال پیش میاد،مثلا من تو فلان کوچه هستم روزی دو ساعت هم آب ندارم؟
خب این عملا جوابش یه چیز بدیهی هست،تو اون کوچه یا خیابون مشترکین پرمصرف و بد مصرف وجود داره،تا لوله ها پر بشه زمان میبره، انشعابات غیر مجاز (که نابود کرده الگوی مصرف رو) و در نهایتا ممکنه شکستگی باشه….
دوما: چاه های آب نوجین
متاسفانه چاه قدیمی عملا دیگه روش نمیشه حساب کرد
چاه جدید دبی خروجیش تقریبا نصف شده
این دو موضوع یعنی چی؟
یعنی مثلاً اگه ما ۱۰ اینچ آب ورودی به شهر داشتیم الان به ۵اینچ نمیرسه
این عدد به معنی نصف شدن آب نیست چون این موضوع تصاعدی حساب میشه،وقتی آب از یه حد کمتر بشه مردم از آب ذخیره استفاده میکنند(مخازن) پس خود به خود موقع وصل ای به اون قسمت آب بیشتری مصرف میکنند(برای پرکردن مخازن و ….)
«الان با فشار شورا و لطف شهردار آب چاه شهرداری هم تو سیستم قرار می گیره ولی کفاف تنیده
راهکار
مثل گذشته
اول ،اصلاح الگوی مصرف
دوم ،خواهشاً انشعابات غیر مجاز رو گزارش بدین
(فقط برای مثال: شما فرض کنید کل آب نوجین یه لوله ۱۰ باشه که نیست ، ما در منزل یکی از همشهریان لوله یک غیر مجاز سایز ۶۳ یا همون لوله ۲ پلمپ کردیم،خب این یعنی آب یک کوچه رو یک نفر گرفته ) پس خواهشاً انشعابات غیر مجاز رو گزارش بدین، به صورت نامحسوس و ناشناس هم بگین تا بعداً ناراحتی پیش نیاد.
سوم، شکستگی
اگه هر جای شهر شکستگی مشاهده کردین سریع اطلاع بدین تا در سریع تمرین زمان درست بشه
و در نهایت موضوع چاه آب شرب جدید( چاه سوم) هست که اعضای شورا دقیقا بعد از حفر چاه دوم به دنبال چاه سوم بوده و هستند،که البته اینجا واقعا تقدیر و تشکر میکنم از آقای رحمانی و تمام پرسنل اداره ی آبفا که واقعا خیلی زحمت میکشند و مخصوصا هوای نوجین رو دارند،این نوید رو هم بدم کاقای رحمانی مجوزهای لازم رو گرفتند و حتی فک کنم یا بودجه تامین شده یا در برنامه گذاشته شده،مخلص کلام اینکه پیگیر هستند و هستیم.
بازدیدها: 1



