در خصوص مشکل آب شرب محله های بسیج،فروردین ،اردیبهشت و عدالت و قائم کار تعویض خط لوله فرسوده این خیابان ها به طول 1300متر با مدیریت آبفای شهرستان و همکاری شهرداری شروع شده و انشاءالله با حمایت ساکنان این خیابان ها بزودی مشکل این عزیزان بعد سالها مرتفع خواهد شد. البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید مخابرات و اداره گاز مثل گذشته پای کار بوده که جا دارد به نمایندگی از مردم شریف شهر نوجین از آقایان ایرج دهقانی ورضایی ومهندس توانا تشکر ویژه بابت همراهی ایشان جهت تسریع کار داشته باشیم.
بازدیدها: 0



-300x210.jpg)