تیر 6, 1405 06:26
دریافت اپلیکیشن

استفاده کردن از موبایل در حین رانندگی یک حواس پرتی خطرناک

دنیای امروز به صورتی است که ما برای انجام کارهایمان مجبور به استفاده از موبایل هستیم . این استفاده به قدری زیاد شده است که خیلی از ما حتی یک لحظه هم بدون آن نمی توانیم بمانیم . اما وقتی از حرف از رانندگی کردن می شود ، اعتیاد به موبایل و استفاده از آن می تواند به یکی از خطرناک ترین کار ها تبدیل شود . اما متاسفانه خیلی از رانندگان تصور می کنند که خطری آن ها را تهدید نمی کند .

و فکر می کنند که می توانند همزمان هم رانندگی کنند و هم به تلفن همراه نگاه کنند . در حالی که این تصور کاملا اشتباه است . استفاده از موبایل در حین رانندگی کردن یکی از خطرناک ترین کار ها است . رانندگی کاری است که به تمرکز زیادی نیاز دارد . ولی چک کردن موبایل در این حین می تواند تمرکز رانندگان را کاهش دهد . حتی چند ثانیه حواس پرتی ممکن است به تصادفات و خطرات زیادی منجر شود .

به ویژه در شرایط هایی مانند سرعت بالا ، مسیر های شلوغ و یا جاده های لیز حتی یک لحظه تاخیر در واکنش می تواند اشتباهات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =